loading...
قالب و ابزار وبلاگ
مدیریت جدید!
http://8pic.ir/images/05733443837890068479.jpg

سلام،من محمدرضا هستم مدیر جدید این سایت! شاید اکثر شماها منو بشناسید
من قبلا نویسنده این سایت بودم و میلاد جان مدیر این سایت بود.اما به دلایلی
میلاد جان سایت و تعطیل کردن و.... حدود یک ماه یا بیشتر سایت تعطیل بود.
ولی من چند روز پیش با میلاد حرف زدم و ازش درخواست کردم که منو
مدیر این سایت بکنه و بزاره و سایت و بچرخونم! و میلاد جانم درخواست منو
قبول کردن! حالا من سایت رو راه می اندازم! با مطالب جدید !
همچنین طبق نظر سنجی که کرده بودیم اکثر شماها به گذاشتن قالب در سایت رای داده بودید.
و ما سعی میکنیم در سایت بیشتر قالب،استایل و ابزار طراحی بزاریم!
امید وارم از مدیریت جدید خوشتون بیاد .
اینم آیدی بنده است! اگر تمایل به نویسندگی و ..... دارید با من در میان بگذارید
Mohammadreza_Graphist@yahoo.com
آخرین ارسال های انجمن
میلاد شعبانی بازدید : 191 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (1)

سایت ۲۰ طرح افتتاح گردید ، از این تاریخ به بعد منتظر خدمات ما باشید

مقدمه

امروزه در هر جای دنیا افرادی هستند که برای خدمات رسانی به کاربران سطح اینترنت شروع به راه اندازی چنین سایتهایی میکنند اکثر این سایتها خدمات خود را به صورت ویژه و با قیمتهای کم یا زیاد درآمد زایی میکنند ولی سایتهایی نیز هستند که این نوع خدمات را به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می دهند ، امید است که ما بتوانیم در این راستا موفق و پیروز باشیم .

نکته

وبمستران و یا وبلاگنویسان بسیاری هستند که علاقه به اداره سایت شخصی دارند ولی گاهی اوقات بعضی افراد بی هدف و فقط برای تلف کردن وقت خود این کار را می کنند که بسیار بیهوده می باشند این چنین سایتهایی پس قبل از بوجود آوردن محیط و سایت مجازیه خود تصمیم و هدف خودرا مشخص کنید تا در بین راه منصرف نشوید !

هدف

هدف از ایجاد این سایت کمک رسانی به کاربران داخل شبکه مجازی می باشد ، آن هم به صورت کاملا رایگان و حرفه ای پس با ما باشید تا بهترین شوید !

تاریخ تاسیس

امروز ۱۳۹۲/۱/۳۰ در ساعت ۱:۰۰ با مداد سایت ۲۰ طرح شروع بکار کرد و هم اکنون نیاز به استقبال گرم شما نیز دارد .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/05/18 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق کجایی؟تو اسمونا دنبالت میگشتم رو زمین پیدات کردم.... داداش ایدیمو اد کن کارت دارم!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در کدام بخش بیشتر فعالیت کنیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 523
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 481
  • بازدید کلی : 96,986